lauantai 21. huhtikuuta 2012

Life is short.

Hei...Kaikenlaista on tapahtunu sen jälkeen kun tän blogin lopetin..Mulla menee paremmin kun koskaan semmoisina aikoina jolloin pelasin Panfua,tai ylipäätänsäkkään mitään muuta(:
Oon huomannu että kesäkuisista kavereistani(viimevuoden)ei ole jäljellä kuin muutama. Minäkään en enää lukeudu heihin..Paikka on lapsellinen,liian fiktiivinen ja muutenkin liian rajoitettu yli 8-vuotiaille.
Panfun omistajat  tai no pitäjät ovat vaihtuneet,päättäköön kukin tahollaan onko se hyvä vai huono asia -->vai ei kumpikaan.
Sen kummempia sanomisia ei ole.  Todellakin,minun Panfu-urani on todella loppu,ja olen iloinen päätöksestäni(:

Lopulliset hyvästit jättäen,
Jepsu<3
<---Voi:') Varmaan Panfu-urani paras hetki<3
Luvatkaa olla minua parempia bloggareita,eikä tämmöisiä luusereita niinkun minä!;)

Mutta minut tavoittaa edelleen toisesta blogistani,täältä:) Kiitos jos saan lisää lukijoita:)))

Iloa ja kannustusta muille bloggareille,ja hyvää kevättä teille muillekkin tottakai<3=)

4 kommenttia:

  1. Luuseri? No et oo lähellekkään sitä.Muuten näin Janssonin eilen ja se vaan kysy et onko sua näkyny panfun mailla. Mä sanoin et oot lopannu ja et käyt joskus täällä.Jansson oli aika suruun mennyt kun luki sun blogistas sen että et käy enää.En mä siitä päätä jatkatko vai et.Se on sun itsesi vastuulla. Jansson jää kauheesti kaipaa sua.

    VastaaPoista
  2. Jos sie näät sitä vielä nii kysy voisko se ilmottaa joko tähän blogiin tai mun irl blogiin voisko se nähä miut joku päivä panfus? ;) Kiitos uskollinen ystäväni.

    Love & Peace

    :D

    VastaaPoista
  3. Moi!!
    Ihunat elämän jatkot jos ei enää ikinä nähä!!
    Ei mulla oikein muuta oo!!
    Moikkaaa!!

    -Eppe99

    ps. toivottavasti vielä muistat mut :)

    VastaaPoista
  4. Tottakai mie siut muistan,ja kiitos<3:)

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)