perjantai 29. kesäkuuta 2012

Kaikennäköstä;)

Moips!=)

Nykyjään voi sit kai muutaman viikon aikana suorittaa sen Amaluran rakkaustarinan? Hienoa:)
Mie ainaki aion tehä jos vaan kerkeen;)
Nyt ei oo ollu hirveemmin postailuaiheita,ja tilastot on aika laskussa:(
Panzkunen suunnittelee vanhojen ja nykysten bloggareiden juhlia,käykääpä kurkkaamassa;)
Olishan se kiva tavata vanhoja tuttuja;D
Siinä "palapelinä" miun parhaita kavereita<3 Kaikki muut ovat lopanneet paitsi Sofia:'(
No,vaikka mikään ei ole niinkuin ennen,mie uskon että saan uusia ystäviä=)

Piipahdan varmaan illalla tänään Panfuun,(kello on nyt  00:16 yöllä)toivottavasti joku muuki on siel;)

Mut juu,parempia postauksia tässä lähipäivinä;D

Ps. Miun toisesta blogista löytyy myös luettavaa;) Kiitos miljoonasti jos jotkut käy lukemassa ♥♥♥♥ Se on siis IRL-blogi;)

T. Jepsuli♥

19 kommenttia:

  1. Moi Jepsu ja en oo lopannu en nyt oo mikää Anssin tekemä pila Jammu-sedän kuvalla vaan aito oikea Limetin tässä on mun IRL kuva tekisitkö yliksen mulle sitten kun kerkeät?

    VastaaPoista
  2. Jepsu voitko jo tehä? Terveisin Limppu

    VastaaPoista
  3. Juu...Sori kauheesti mulla on ollu kamalasti kiireitä...Millanen sen pitäs olla? Mihin blogiin? Ja siis öömm,mitä siinä pitäs olla(kuvia,texteja yms)

    VastaaPoista
  4. Ja siis jos ees oot se oikee...Ikinä ei voi olla varma;D

    VastaaPoista
  5. Oon aito ja löydät sen mun osoitteesta joka on Limpun Blogi! Joo mä oon jutellu siellä Anssin veljen kanssa nii en oo ehtiny tekee paljo mitää muuta nii käy kattomas ja mieti sopiva nii ehdotat jotain ja sanon kyllä jos kelpaa ilmotat mulle kun oot tehny jonku yliksen sit katon tilauksista jotain ja jos sanon ei kelpaa tee uusi myöntäilen rohkeasti kyllä

    VastaaPoista
  6. Limppu. Sä kyl et oo aito todellakaan. Koska sun suussa on yks juttu. Aito Limppu ei tekis mitää tollasia et niil olis suussa joku pillu.. Puhut kyllä ihan totta mut et oo aito koska sun kuva on ihan outo. Ja Jepsuli käy Limpun blogissa ja vertaile ton ja aidon Limpun profiili kuvia. Toi toinen Limppu on liittyny Huhtikuussa ja toinen on Jouluna.

    VastaaPoista
  7. Oonpas! Mä oon aito!

    VastaaPoista
  8. No et tod oo! Sun kuvassa on ihan outoa. Sä taidat olla Anssi!

    VastaaPoista
  9. Älä jaksa Hietanen. Vittu mä oon Limppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ime sä vaa isäs penistä feikki Limppu...

      Poista
  10. Joo. Oot Anssi etkä Limppu. Limppu ei kiroile.

    VastaaPoista
  11. Juu,no nii mie vähä arvelinki...Hyviä kesiä!;)

    VastaaPoista
  12. Hyvää kesää Jepsu ja Julius!

    VastaaPoista
  13. Hyvät kesät sullekkin Limppu!

    VastaaPoista
  14. Tähän on tyhmä kommata, tuksin ees osaan, mut mä oon viel panfus! En vaa käy siel oikein. Ois khyl kiva nähä sutkin, Emmi siel. En oo lopannut (vielä)

    <3: Pinsku xDD

    VastaaPoista
  15. Juu nähään ihan millon vaan!:) Ihanaa kun et oo lopannu=))))

    VastaaPoista
  16. Milloin sulle kävis? =))

    ♥:llä Pinsku =))

    VastaaPoista
  17. Ihan millon vaan =))) Paitsi tänään illalla ;)

    VastaaPoista
  18. Oho! Vähä aikaa tost on, asia on jäänyt aik kiwasti kesken :D

    Terkuin: Pinsku (taasen) (:

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)