lauantai 17. maaliskuuta 2012

Jääny vähän..

Heips..

Mulla on jääny vähän nyt tää Panfublogin kirjottaminen taas:D
Ei oo vaan mitään aihetta mistä kirjottaa,mutta sen mainitsen että se on hieno se paikka mihin pääsee nyt ,eli taivaaseen;) Ja pari uutta lukijaakin olen tänne saanut :O
Mutta tässä yks kauhee mölymaakari:
Toi mölyää koko ajan jos ei oo äänet pois päält,tai kun sitä painaa:D

Ja sitten äsken kun lukasin Ellan ja Maxin blogia,niin siellä oli jotain juttua tästä paikasta:
 Mä haluisin tonne ihan mielettömästi:)))
Tänne en oo aikoihin saanu kommentin kommenttia:/ Vaikka kai se on oma syyni kun en postaa.
No eipä tässä tämän kummempia. Postaan sitten paremmalla ajalla,koska nyt meen leipomaan:)

-Jepsu

5 kommenttia:

  1. Jepsu.Miten pääsee taivaaseen?
    Terkuin Limppu

    VastaaPoista
  2. Moi!!
    Tässä olis se sun joku kaipaama komma, toivottavasti piristää ees vähän.. :)
    Ystävä hyvä, mä ainakin oon tippunu tonne Pandamäelle ainaki jo kolme kertaa!
    Jännä paikka todella.
    Juu ja mä en saanu tota kukkaa kun en ollu panfussa keskiviikkona.. :(
    Mut uskon et se mölyää aika lailla!! :D
    Muuta ei tuu mieleen joten, -Moiks!!

    -Krisu99

    VastaaPoista
  3. Limppu sinne pääsee kun meet Eloisen luo;)
    Ja Krisutäti kiitos;D

    VastaaPoista
  4. Ootan sua tääl pandamoniumis tai mikälie on.. ;D
    -Alex.

    VastaaPoista
  5. Tuu käymään panfussa. pandonium servus oon.
    -Alex
    vaik ethän sä mua koskaan oo es uskonu.

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)