keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Lopussa kiitos seisoo..

Loppaan=)

Hei...Mä pystyn siihen vihdoin! Mä loppaan;) Siellä käyminen oli pakkomielle,ei enää,koska tajusin että elämässä on muutakin. Ei sieltä voi koskaan saada oikeita ystäviä,koska kaikki ovat nimettömiä,ja se on ajanhaaskausta käydä paikassa missä ei koe enää mitään menetettävääkään.
Eräänlainen huono muistikirjotus joo täs :>

Matkani varrella ystävyyssuhteita on revenny,
vaikka koitan punoo ne yhteen,
se ei korvaa ajan menetystä.Vanhat kaverit, vahvab luottamuksen sulkee. Ku piiri ei saa ilmaa, se on tapana muurata umpeen. Kaikki kasvoi ja se muutti kaiken...Vielä joskus kosketus ystäviin saattaa käsist kadota,Ennen kun tulehtu suhteet, niiden annettiin hajota.On opittu parantaa avoimet haavat ajoissa,mä tiedän, et ystävistä jokainen on lojaali,siks mä luotan juttuni vaan valituille,avaudun harvoin ja harvoille,
ku annatte luottamuksenne, olkaan tarkkoi antaes.Täydellinen ystävyys saa muuttumaan persoonat...
Vaikee löytää se merkitys kaikkeen,
nyt näkemiin mun rakkaat,vaikka on lähteminen vaikeet=)



Blogia en jaksa pitää koska pidän irl blogiani nyt mieluummin,koska siihen on mielenkiintoa ja tavoitteita tulevan varalle;) En sano nyt sarkastisesti,mutta sanon kumminkin että en usko että kovinkaan moni jää minua Panfuun kaipaamaan:D
Mut oma vika,kun en ajattele ajoissa, että ois ollu parantamissa tavoissa. En mainitse nyt ketään,koska en voi enää sanoa että kovinkaan moni mulle olisi ollut tärkeä. Mutta kumminkin tässä pari joille olisi vielä asiaa:

JANSSON JA VANILLA13 JOS NÄÄTTE TÄN POSTAUKSEN!:
Laittakaa komma jos voidaan viel nähä Panfus;)


En usko,että tämä blogi enää herää henkiin,antaa tämän levätä täällä. Kyllähän musta oli Panfubloggariks viiden kuukauden ajan,mutta nyt tajuan todella hyvin  niitä lopanneita ystäviäni jotka sanovat elämänsä olevan parantunut sen jälkeen kun ovat lopanneet;)



















Tiedän että olen monta kertaa aiemmin sanonut lopanneeni,ja että se olisi totta,ja että tätä ei nyt usko kukaan,MUTTA uskokaa tai älkää,nyt te pääsette musta vihdoin eroon=)
En halua esittää marttyyriä,enkä tehdä tästä mitään yhyy yhyy lähtöä. Aion olla onnellinen ja pysyä päätökseni takana:) Käyn  kyllä Panfussa välillä kun on tylsää tai jos haluan. Ehkä blogi joskus jatkaa,ehkä ei. Tulen perjantaina päivällä,mutta en enää viiden jälkeen;) Pitäkää ittenne miehinä!(Kaikki)

"Suunnittelin tämän rytmin
selittääkseni aikanaan kaiken minkä tiedän. Aika on arvokas asia,katson sen kulkevan ohitse kun heiluri heiluu,katson sen laskevan kohti päivän loppua,kello tikittää elämää pois,se on niin epätodellista"


<3:llä Jepsuli<3



 







 

20 kommenttia:

  1. <3 Jään kaipaan

    Varmaan eikoisin loppaus postaus, mutta jotenkin niin erityinen ja ihana..

    VastaaPoista
  2. Tottakai voidaan nähdä! ;D
    Kauheasti onnea loppauksesta, nyt minä oon ylpee susta...ihan oikeasti. Sun elämästäs tulee paljon sisältörikkaampaa ilman panfua, usko pois...huomaat sen vielä.
    -Qlani

    VastaaPoista
  3. Kiitos,molemmat;) Pääsisitkö millon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna olen valmis tulemaan melkeinpä millon tahansa, kellonaikaa 19.30-20.00 lukuunottamatta.

      Poista
  4. Jään kaipaamaan sinua!
    Kaikilla on omat päätöksensä,myös sinullakin.Kiitos kaikista hetkistä,jonka ajan olen tuntenut sinut!Sille asialle en ole enää vihainen =)
    -RasmusRock
    Ole onnellinen,kun Panfu ei vedä puoleensa enää ;)

    VastaaPoista
  5. Moi! <3
    ....mitä mä voiin tohon sanoo....
    Oma päätös...Moikka!!
    Jään silti kaipaamaan vaikka ei kauaa näkyilty ja luulit ettei kukaan suo jäis kaipaamaan... :)
    No toivottavasti se elämä rulaa nyt!!
    Oonks mä nyt liian...jonkunlainen joka rupeaa kohta puliseen pitkiä tekstejä..Haittaakse?
    No en voi malttaa itteeni kun luen sanan LOPPAUS!!
    Toi yks kuva oli huuto...Krisuuuuu apuaaaaa miehet hyökkäääää, soita hätänumerooon ja meripelastukseenn....
    No ikävää et lähet mut oma päätös ja kyl mä lepyn vai miten se sanotaankaan..

    Kyynel silmässä..no ei vaiskaa -Krisu99!! <3

    VastaaPoista
  6. Jään kaipaamaan!Kaikilla on omat päätöksensä.
    En ala vänkäämäämään asioista.Kiitos kaikista hetkistä!

    Ja Rasmus,en olisi koskaan uskonutkaan,että osaisit kirjottaa tuollain.Mulla tuli kyynel silmään,vaikka se ei ollukkaa mulle :)

    Onnee loppaamisesta.

    VastaaPoista
  7. No Vanilla,nähäänkö kolmelta..? tai neljält?Tai viijelt? valihe;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh, kello onkin jo kolme...käyn nyt kattomassa, ootko siellä. Jos et oo, niin nähään kai joskus neljältä.

      Poista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Niin;)Samassa veneessä kaikki on,ja jokainen loppaa:D

    VastaaPoista
  10. Ooks nähny mua tänään Panfussa?
    Joku oli käyny mun tyypillä siä.... aion vaihtaa salasanan
    -Lilitzu-

    VastaaPoista
  11. Oon nähny,ja ei tarvii esittää ettet se ois ollu sä...Kyl sut hei tunnistaa,ja puhetyylis,en oo tyhmä,mut en myöskää vihanen siintä mitä päivällä sanoit,vaikka olis tehny mieli ilmottaa...

    VastaaPoista
  12. -Lilitzu- on kait lili100 vai? mut tänään kati akri sano, et panfus liikkuu hakkeri tai joku tällänen, unohan sen sanan aina. Kari sano et sen pandan nimee ei tiiä, koska se vaihtelee pandoja millä se käy. En voi kyl sanoo, et jepsumies ei puhuis totta, teidän jutusta en tiedä, mut jos lili kerran sanoo että sen pandalla on käyty, luulen et asialla on ollut tää hakkeri.

    njuu anteeks nyt noista selityksistä c:

    kiitos niistä ihanista hetkistä, kiitos miehestä(tiiät kai mitä tarkotan ;D), kiitos huumorista, kiitos sinusta ♥ munki on varmaan aika lopata kohta, mut koitan kestää vielä... haluan et panfu ja mun kaverit siellä pysyy mun elämässä vielä ainaki vuoden. panfu tuntuu tyhjältä, kaikki on lopannu... En keksi enää mitää sanottavaa, paitsi sen, et mulla tuli kyynel silmään ku kirjotin tätä, ei sillä et itken sille mitä oon ite kirjottanu vaan.. no, en mä osaa oikeestaan kertoa.

    mut yks pieni toive ja yks pieni juttu mulla olis vielä... voitko tehä postauksen missä ilmotat monelta, millon ja mihin tuut sillon ku huomenna perjantaina tuut. Ja se juttu on itseasias kaikille lopanneille: koittakaa ymmärtää, suurin osa jotka on kirjottanu teille kommentin loppauspostaukseen, ei tarkota sitä mitä ne kirjottaa. Nettihahmo on kuin maski, jonka taakse piilottaa oikeat tunteensa.

    kiitos kaikista ihanista hetkistä, joita en suurimpaa osaa muista, kun niitä ei kauheasti kyllä ollutkaan. Jäät mun sydämmeen(ja nyt mä puhun totta, oikeesti, usko mua) jepsumies. hyvää loppuelämää jos ei huomenna nähdä <3

    emumiäs

    VastaaPoista
  13. Tuossa tokassa lauseessa mun piti kirjottaa kait kari, mutta kirjoitin vahingossa kati akri, sori virheestä :D

    VastaaPoista
  14. Emumies...Mä tarkotin Lilizulla Lili17:ta... Ja voin tehdä sen postauksen millon ja monelta tuun,ofc...;) Kiitos sullekkin:>

    VastaaPoista
  15. okkei. mut tää hakkeri on varmaan käyny lilin pandalla, et varautukaa ihmiset ... :3

    VastaaPoista
  16. Hmm... no luin tän :D ja ilmotin nyt ku kerta halusit....


    -jansson-

    VastaaPoista
  17. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)