sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Horoskooppikuvia.

Moi?Joko siintä napasapa jätkästä on päästy vihdoin eroon kun en tiedä?;D Inhoon nimittäin noita tehtäviä:D Noh nyt sitten itse asiaan! Mä oon tehny muutamalle mun kamulle semmosen horoskooppikuvan...Joillakin kamuilla,kuten Pinaattipandalla ja Panduskilla on sama,niin en tehny kahta samanlaista;) Mutta silti niitä kortteja on muutama,ja jos sieltä löytyy oma horoskooppimerkki,nii kiwa,koska noi kortit on kaikille,mutta niihin on pistetty vaan yks nimi että kuka myös on semmonen horoskoopiltaan..Mutta joo,tässäpä nämä:






Noi,nuo tuossa. Ja sitten on ihan tämmönen seko kuva minkä tein viimeyönä kun ei ollu muutamaan tekemistä:D No ei se oo hienokaa,survottu vaan kaikkee sinne,mutta iha OK..


Juu aika fail tosiaa:DDD

Juu mutta eipä tässä tätä tännempänä oikeen muuta asiaa,panfus on tylsää taas ollu parina päivä,bläähhhhh...Paitsi!Musta tulee irlis täti,kiwaa:DDD Paitsi etten ikinä suostus vaihtaa mitään vaippaa,hyih;D Mutjoo,kirjottelen taas kunhan kerkeen...Se on Adios!
T:Jebs<3






 


 

3 kommenttia:

  1. Moih kivasti tää on muuttunut ja hieno <3 MUT MÄ EN OO VESIMIES! Sorry, varmaan "ihana" Hamina24 kerto et oisin mut en oo......kerron myöhemmin mik oon mut en todellakaan vesimies NEWER!

    -PINKSU <3

    VastaaPoista
  2. Noi Horoskooppi jutskat oli iha hienoja:)
    T. Lili17

    VastaaPoista
  3. Mäkin oo leijona,ja Sofia on neitsyt

    -RasmusRock

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)