perjantai 3. helmikuuta 2012

Pyydetty sanoma.

Terppa...

Tämä EI ole mun varsinainen postaukseni,vaan mun veljen pyytämä juttu että pistäsin....Eli tässä:
Sanokaas ystäväiseni,onko tämä sitä käyttäytymistä mitä panfussa haluttaisi,eli kohteliasta,kunnioittavaa ja mukavaa?Minun mielestäni ei. Suoraan sanotusti siellä nykyjään valvonta on löystynyt,pandoja pilkataan hyvin helposti,ja jotkut jopa liittyvät panfuun vaan tullakseen pilaamaan muitten ilon...En nyt suoranaisesti tarkoita tuota henkilöä joka on tuossa esimerkki kuvassa,mutta jokainen voisi omalla kohdallaan miettiä tuntuuko esim tuollainen hauskalta ja kivalta,jos kaikki tekevät noin muille ihmisille ja pandoille?
Kumminkin jokaisen pelaajan alta paljastuu ihminen,ja jotkut pelaajaat on haavoittautuvaisempia kuin toiset,ja jokainen täysijärkinen voi ymmärtää hyvinkin helposti,mitä kaikkea tuollainen käytös saa heidänlaisissaan aikaan. Miettikää te viisaat pandat ja ihmiset ennen kuin loukkaatte toisia,koska sillä voi olla kauaskantoiset vaikutukset. Ja jos oikeassa elämässä haukkuisi,solvaisi,ja fyysisestikkin kaltoin kohtelisi muita ihmisiä, hyvinkin usein heitä monesti odottaa kunnianloukkaus syyte, ja varsinkin fyysisesti suoritetussa pahonpitelystä saa syylliseksi todettu ihminen maksettavakseen vahingonkorvauksia henkisesti-,sekä fyysisestä pahoinpitelystä.

Minä tiedän että monet pitävän minua turhan päiväsenä tyhmänä ihmisenä joka takertuu pikku asiohin ja  semmoiseksi joka ei osaa pitää puoliaankaan,mutta se joka uskaltaisi tulla suoraan sen mielipiteensä minulle  sanomaan,niin vasta sitten myöntäisin että kyseinen ihminen olisi rohkeampi kuin minä.

-Jepsu-

1 kommentti:

  1. Mä niin tiesin tän. Että liinus haluaa ton tänne blogiin. Mä tiedän että tein väärin, te molemmat tiedätte ihan hyvin ett mä en oo aina ihan selväp**nen. Ja ei liinuskaan sen ystävällisemmin muakaan oo puhutellut. Tästä lähtien mua voikin suoraan nimitellä,haukkua,jne , koska senhän oon todellakin ansainnut. Ois tietenkin ollu mua kohtaan (ehkä) oikein että ton mun nimen ois leikannut kuvasta pois. Ei mulle kovin moni ihminen ole ystävällinen, enkä mä sen ystävällisempi voi olla kui muut mulle on!
    -Alex joka lopettaa elämänsä viikon sisällä-

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)