lauantai 4. helmikuuta 2012

Sry..

En oo tehny mitään varsinaista postausta piiiitkään aikaan...On ollu kaiken näköstä touhua;D Ja jälleen kerran anteeksi siintä.  Sain kolmella eri ukolla bannitkin tänään,eli hyvin menee mulla;)Mutta tässäpä pari kuvaa tämän päivän panfuiluista..
Jotai kärnää..
Kostan vielä tolle tyypille:D

Mun serenaadi,ja ilkiöjuttuja;D

Anteeks Alex;(

Oltiin verestämässä
vanhoja muistoja putouksella.

Niimpä,kuten kuvakin kertoo.
Harmi kun mun blogin kävijämäärät on tippunu;( Käykäähän kurkkimassa,
mä aijon nimittäin ruveta nyt postaamaan useammin,ja ISOMMIN:¨D Ja yliksenkin vaihdoin,ja oon ruvennu nyt pyörittämään eräänlaista "yläkuvabisnestä", eli teen yläkuvan jollekkin henkilölle
kymmenessä minuutissa:D Eli jos joku haluaa yliksen,nii sanokaa nii mie teen;D Oon jo kahelle tehnykki..

T:Jepsunne<3<3<3



 

3 kommenttia:

  1. (Jepsu) Miten tehdään ylis? Vai onko se vaikeaa se tekeminen?

    VastaaPoista
  2. Kuvanmuokkausohjelmalla. Mä voin tehdä sulle yliksen jos haluut?;)

    VastaaPoista
  3. (Jepsu) Mä en tiedä mikä se kuvausmuokkausohjelma on onko Paint? Jos en osaa niin voitko sinä tehdä minulle yliksen??

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)