keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Paaaaljooon oonneeaaa Miiiiieeeee!

Mulla on tänään syndet! Joo,panfussaki ne pidin,ja oli siel ihmeen paljo porukkaa(luulin ettei tulis KETÄÄN) Ja myöhemmin näytänkin sieltä pari kuvaa... Yliksen vaihoin pari päivää sitten,mutta mun mielestä se on jotenkin huono,ja liian synkkä,joten teen uuden jossain välissä,kun kerkeen. Pari tilaustakin oon saanu,ja ne sain onneks tehtyyn ennen kun laiskuus iski:D Mutta juu,kun en oo pariin päivään postannu,niin tässä on parilta päivältä kuvia,ja sit sieltä tän päivän synttäreiltä;)
Taz tykkäs siivota siellä syndeillä.

Kiinni jäit Taz!!!!!

Me tehtiin Tazista entinen;D

Sattu pikku imuri onnettumuus.

Tyrkytin Tazilla karseeta kakkuuni.

Jotain Sagan höpinöitä,en ota vastuuta:D

Joku anto synttärilahjaks suukon..?;D

Mun ihania kirjotusvirheitä.

Istuttiin aamulla kirjastossa poikien kanssa.

Mun ensimmäinen kerta että pääsen ennätys listaan!!!

Pojilla meni vähän yli eilen;)

Suskilla on kai lukihäiriö.

Jotain jorinaa..

Siinä seisoo totuus!!!!!

Niin näyttää olevan o.O

Limpulle kelpas mun sinappikakku:)

Sitten pikku episodeja kun käytiin kattomassa pokoja;D

Toi on ihmis syöjä,käsillä seisova,ja muita pelotteleva siili joka meinas syödä miut ja Suskin:/

Sit se ihmissyöjä siili nuuhki ton....ööhh...päätelkää:DDD

... sain onnitteluja...

Köpäkällä oli ihan selvästi TOODELLA selvä päivä.

Aamulla jo aloteltiin mun sinappikakkua..

Vuorossa tyttöpoweria,pojat juoksee jo Norjan kohdalla karkuun!!!!

Vilma lempihommissaan,eli NUKKUMASSA:D

Tapahtuikohan kenties pahoinpitely?

Ja sit oltiin miun majassa pohtimassa kaiken maailman asioita(välillä aika turhiakin,kuuluu asiaan)


 
No,eipä tässä oikeen muuta... Perjantaina en varmaankaan kerkeä postata,enkä tiedä yhtään kerkeenkö huomennakaan..Lauantainakaan en,koska sillon meen yksiin juhliin,ja en varmaankaan kerkee käymään panfuskaan,kun vaan illalla..
Mutta näihin synttäritunnelmiin,
Jepsuli:)

3 kommenttia:

  1. Luulin aluks et Taz anto siulle suukon,mut tajusin et sehän oon mie ;D

    -RasmusRock

    VastaaPoista
  2. Onnee kovasti naapuri :DD

    -Tille

    VastaaPoista
  3. Kuulee...musta tuntuu että Anssi on käynny miun tyypillä.
    Kulttis vaatteet oli lähteny,ja vaihettu toisiin,Sofialla maja tavarat oli eripaikoissa.

    Aijon ainakin vaihtaa salasanan.
    Mun kaverillekkin ollaan tehty näin :(

    Kärsivä D: :RasmusaRock

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)