keskiviikko 29. helmikuuta 2012

TIEDOTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aika repäisevä otsikko joo;) Anteeks kun oo postannu,mutku en oo jaksanu... En oo käyny Panfuskaa ku vaa parin minuutin ajan istuskelemassa nurkassa:D Mutta ens viikolla en aio postata tänne kai ollenkaa ku mulla on sillon vasta talviloma,ja aijon viettää sen ihanasti;) Mutta sitten tiedotus asia,jos haluu lukee mun kuulumisia,niitä löytyy Täältä,eli mun uudesta IRL blogista;) Olisin NIIIN ilonen jos liittysitte lukijoiks pikku muruseni:) Panfusta sain tänään yhden kuvan,ja pitäs kai muistaa lisäillä kuvia tonne Kuvat-osioonkin...
Mutta,vaikka mä kirjotan nyt kahta(oikeestaan kolmea) blogia,niin EN AIO lopata tätä blogia missään tapauksessa;)

Tassuttain:Jepsu.

PS: Kiitos Minille ihunasta tassuttain-kuvasta,oot mun enkeli;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)