maanantai 30. tammikuuta 2012

Töttörööööööööööööööööööööööö

Päivääääääää!!!

No joooo mie ku oon taas niin laiska(kuten  35 edellisenä päivänä),nii pistän taas vaan kuvia..Oon ehkä laiska kirjottamaan,myönnetään..Mut hei oonhan mä tehny kahesti pitkän kirjotuspostauksen,eiks se riitä:DD No joo ehkä ei...Öö...Pitäskö tää blogi muuttaa kuva blogiks,missä ois vaan kuvia panfusta? Noooo ehkäpä mä tästä vähän pääsisin kirjottamisenkin makuun vähitellen..Siis onkoha mun blogi ihan sekasi? Se väittää että tämän päivän aikana mun blogii on katottu yhdysvalloista 80 kertaa?!?!?! Tai no ei kai se sekasin oo,emt..Mutta kumminkin,päivitin sen ainaki viidesti,joten kaippa se paikkansa pitää,ja jos ei niitä souuu;D 
Joo mutta jospa nyt niitä kuvia sitten,ja juuh,kylhän mie pistän kuvatextit hauskoihin kuviin,tai no ehkä kaikkiin;DDD

Ja tässä meillä kaunis piiri,jossa
jokainen nukkuu:D

Näkeehän sen kuvastakin.

Millo toho on tommone tullu?!?!

I LOVEEE KOULUUU!<3

Suurentakaa jso ette nää.

En kommentoi!!!!! ja vaikka kommentoisinki,
Nii en kai mä nyt sitä myöntäs:DDD

Joku iha jaska kuva jädebaarist.

Hän ei tiennyt räjähtävänsä.....

Ja PUM!! Hän räjähti taivaan tuuliin.


Ja torkahdin hetkekeksi...zZZZ...zzz...ZZZ..zz

Tuo mulle taivaalta kuusi kuuta,paa saturnuksen
renkaat sormeeni mun...

Kävin salakuvaamas Tazilla.

Löysin rakkaan ankkani<3<3<3

Ja mie menin lanittaa Tazin koneelle..

Ja Zeron ihanaaaaa maja lopuxi<3



Joo mutta eipä muuta. Hyvää loppu päivää,ja huomenissa taas EHKÄ uusia kuvia,jos en satu pitämään välipäivää jälleen kerran. T:Jepsu<3 

5 kommenttia:

  1. poistikko kaikki eiliset kuvat.
    Koska tuut seuraavan kerran panfuun?
    Kiki

    VastaaPoista
  2. Repesin töttrööööööö

    VastaaPoista
  3. Mooij, Jepsu mie tein blogin mut se tais epäonnistua mut ÄLÄ VÄLITÄ TOST KUVASTA SILLÄ EN OO SAANUT SIIHEN MITÄÄ MUUTA VIELÄ! Mut voikko käydä kattoo siell, ei se mikään hieno oo!

    VastaaPoista
  4. jepsu, tee sillain et kopsaa toi ylis mun blogista uudestaan sit kun oot pistämäs sitä, pistä ennen sitä kuvaa "aseta sopivaan kokoon" tai jotain tollasta niin klikkaa sitä ennen kun pistät kuvaa, niin siit tulee sopivan kokonen

    VastaaPoista
  5. Yhtään kunnioitusta miehelle joka on kestäny sun pettämistä yli vuoden !!?? Mieti ny vähä naine mitä oot tekemässä...

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)