perjantai 23. joulukuuta 2011

JOULULOMANI.

Hyvvee aaton aattoo kaikille!
Mä jään tässä ns. joululomalle blogini kanssa..... Eli ens vuonna varmaan postaan seuraavan kerran,tai ehkä uuden vuoden postauksen teen,saa nähdä.... Mutta koska on joulu,ei tee mieli kykkiä koneella,vaan viettää joulua ja of corse,pitää syödä suklaaaaaataaa ja paaaaaaaaljoooooooooon;D

Toivottavasti kaikille panfun pelaajille tulee hyvä ja rauhallinen joulu,vaikka se ei olekkaan koko suomessa valkea,esim täällä on nytki lämpimän puolella ja lumesta ei tietookaan:/

Mä oon kattonu seittemän tuntii putkeen yhtä hyvää brittiläistä  sarjaa, niin en siks oo näkyny panfus:D Mut se sarja on tosi hyvä,eikä malta olla kattomatta!

Jaaaaaa vielä pitänee mainita että mä oon tehny uuden vuoden lupauksen,entäs te?
Mä tein semmosen lupauksen että en loppaa ainakaan ennen maaliskuuta,ja että postaan vähintään kaks kertaa viikossa;)
Elikkäs tuun varmaan panfuun...ööööööö............Ens vuoden kolmas päivä;D
Mutta muistakaas ettette syö itteenne tuohon kuntoon niinkun tuossa kuvassa,että makaatte vaan maassa kun pienet siat:D

Ja jos jouluyönä on kaunis ja kirkas taivas,voitte nähdä siellä loistamassa pohjantähden....
Mutta tottakai joulun OLENNAISIN osa on mikäs muukaan kuin S-U-K-L-A-A!!!!!!!
Mutta viellä ettei jäääny epäselväks,niin HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2012 IHAN JOKAISELLE MAAN PÄÄLLÄ OLEVALLE OLENNOLLE!
T:Jepsuliiiii<3333

3 kommenttia:

  1. Hyvvee jouluaaaaa<3<3<3<3 Ja juhannusta myös tietysti :-D

    VastaaPoista
  2. Hyvää joulua ja tulevaa Tapaninpäivää teillekki:) <3<3 T:Jepsu<3

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)