lauantai 31. joulukuuta 2011

Vihdoin....(VAROITUS:Iso postaus)

Noniin....Tänään aattelin kirjottaa aluks ainaki kaiken näköstä mitä tänä vuonna on panfussa tapahtunu mulle;D Joten aloitampas siintä kun aloitin panfun joskus touko-kesäkuussa.

Tänä vuonna kun alotin panfun, ja sain sillon ensimmäisen ilmasen kulttiksen,panfu maailma aukes sillee iha POKS! Se tuntu ihan erilaiselta olla kulttis,ja suositumpi panda eri piireis x)
Sitten kun olin ollu jotain viis päivää,mulla oli panfussa  ihan hirveesti uusia,ja HYVIÄ ystäviä. Kesällä pelasin hyvin paljon, ja pääsinkin 60 tasolle todella nopeesti,melkeimpä sadassa päivässä. Sillon muuten löin erään pandan kanssa vetoa,että pääsisin sadassa päivässä sille tasolle,mutta  en onnistunu,meni pari päivää yli:P  Mutta sitten sen jälkeen,kun olin sen tason saavuttanu,alko tuntuu panfukin jo AAVISTUKSEN kuluneelta paikalta,mutta olempas sinnitellyt senkin jälkeen vielä yli sata päivää:D
Mun parhaimmista kavereista panfussa on lopannu hyvin moni(liian moni). Tänäänkin eräs rakas panfukamuni Vanilla13,loppasi lopullisesti,ja hänen loppaus postauksensa on nähtävissä hänen panfu blogissaan.... Haha,mä en oo elämäni aikana koskaan riidelly niin paljon kun parin kuukauden sisällä tässä syksyllä panfussa,mutta kuten kaikki läheisimmät ystäväni tietävät siellä,miehän RAKASTAN riitelyä,joten ei ongelmaa:D Mutta lokakuun jälkeen on ruvennu tökkimään ja pahasti... Mutta se pitänee vielä todeta,että ehdottomasti mun panfun kulta-aikaa oli heinä-lokakuu....Ja siintä ajasta,(ja eteenpäinkin) oon selvinny vain ja ainoastaan mun ikuisesti mielettömän rakkaitten panfu kamujen ansiosta<3333
Hmm...Se on nuo viralliset asiat niin vaikeita sanoa......Mutta varmasti jokainen,joka on ollu mun kanssa tekemisessä viimesen viikon sisällä,tietänee jo,että mä loppaan. Joo-o, totta.....Monesti oon meinannu lopata,mutta nyt en enää meinaa,vaan nyt se on päätetty.. Tän päivän jälkeen,saatan hyvällä tuurilla käydä vielä viitenä päivänä,itse asiassa se on hyvä päätös. Käyn vielä viitenä päivänä,sen jälkeen loppaan. Tosin,kulttispäivisin käyn kamujani bongaamassa nopsasti, ja se mikä on tärkeintä maybe, mä jatkan blogin kirjottamista...Ja panfussa voin käydä vaikka 1-2 kertaa viikossa nopeesti..

Mutta mä haluisin levittää erään perinteen panfussa....Nimittäin tää on mun rakkaan panfu kamun, Panduski16 mulle antama tehtävä,jonka hän antoi kun loppas...Hän käski minun kuunnella netistä kappaleen This is the life. Ja mä haluisin kovasti, että aina kun joku panfussa loppaa,niin hän käskisi jonkun rakkaimmista panfu kamuistaan kuuntelemaan sen kappaleen...Tai jonkun muun hänelle rakkaan kappaleen,jonka sanoma olisi sen ystävän arvoinen. Toivon että mahdollisimman moni ymmärtäisi mihin tässä tähtään,koska mun textistä voi joskus olla aika vaikeeta ottaa selkoaa:)

Mutta voi olla,että mun loppaus voi ollakkin esim 1 kuukauden pituinen tauko....Pitää katsoa mitä aika näyttää,ja mitä elämä tuo tullessaan... Tähän asti se on ainakin tuonut minulle IRLISSÄ ihunan rakkauden:) Lisäksi se on tuonut myös uusia ystäviä oikees elämäs,ja uuden ihanan harrastuksen;D

Toivon,että vaikka elämä tähän mennessä teillä ei olisikaan hymyillyt hirveemmin,niin että ihan juuri alkava, uusi vuosi 2012 antaisi sitä onnea teille sitäkin enemmän! Eipä voikkaan sanoa muutakun että Nähdäääääääääääääään ensi vuonnaaaaaaaa rakkkaaaaaaat ystävät, aloha,aurevoir,dobraje utra, Good morning,huomenta ja miljoooooonaaaaaaa muuta mitä on osaa sanoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hyvvvveeeeee uuuttaaa vuotta,pääsiäistä,juhannusta,joulua,vappua,kevät päivän seisausta, lucian päivää,adventtia, tapaninpäivää, pitkää perjantaita, ja kaikkeeeeeee mahollista iloista elämäää teilleeeee rakkaaat panfukamuseni!

Ja tässä vielä pari kuvaa menneeltä vuodelta:







Siinäpäs niitä...Mutta nyt viimeisen kerran tänä vuonna,mun kuvakin alapuolella:D

Terveisin: Jepsuli,/BlackLove/Movetron/BlackMoon/Sipri/Jennijuulia/Feero&Zizu :D

3 kommenttia:

  1. Vähä ihanasti kirjoitit...<3 Mut tuun kaipaamaan sua ihan hirveesti niiku varmaan muutkin. Mä toivotan sulle kaikkee hyvää ja toivottavasti tavaan vieläkin :)

    - Pinsku <3

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon päässy toho yhtee kuvaa! (;; jepsuli sulla on kyl ihana tää blogis C:
    tipsu11 <33

    VastaaPoista
  3. Pinsku,Kiitos ja kyl sä mut vielä näät,laita komma niin tuun kun haluut;D


    Ja Tipsu,Kiitos:) Nii mäki huomasin että olit siinä Kamaria kuvassa;)

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)