perjantai 16. joulukuuta 2011

Lopanneet ystäväni...

Tää postaus on tehty mun lopanneista kavereista,plus sellasista mitä en ole nähny piiiitkään aikaan..

1.Panduski16....Just eilen mun rakas Panduski ystävä loppas,yhyy...
2.Jansson....Mulle ikuisesti panfun rakkain panda,vaikka on kai lopannutkin...<33
3.Litsi....En oo oikein kuullu hänestä mitään,joskus elokuussa viimeks,...harmi kun ei oo sattunu kohalle
4.Osku_boy1....Eipä ole häntäkään näkynyt noin kahteen kuukauteen,ja tämäkin panda niitä niiiin ylivoimaisen rakkaita pandoja että tekis mieli porata...<33
5.Puhuri...Tää panda ei varmaan kovin monelle tuttu,mutta yks kulttis,oli mun hyvä ystävä ainakin kolme kuukautta,kunnes loppas...
6..NightTerror...No tästä nyt ei tarvii ees mainita miks pistin...Ylivoimaisesti jädebaarijengin ihanin poikapanda oli hän...Empäs olekkaan nähny neljään kuukauteen..
7.Forsselpoika...No,yks mun kaveri,empä olekkaan nähny häntä kuukauteen..
8.Skain...Ei vaan voi sanoo muutakun <3333
9.Kaito..Loppas jo ajat sitten,mutta jätti mulle ihanan muiston itsestään..Hän oli mun ikuinen vastustaja..<3
10.Elvis5000....Taisi lopata hänkin,mutta hänet muistan aina siintä,että hän käytti AINA foorumin naisten vessaa...xDD...<3
11.Samkisu....Tästä pandasta todella harva tietää,mutta mun ikuinen ihailija oli hän...xD...<33
12.Miikapanda&Miropanda...Nää oli maailman ihanimmat pandaveljekset,ja mun koko elämäni parhaat ystävät kesällä..<333333
13.Panfu6b.....ikuinen arvoitus minun panfu elämässäni...<33
14.Moikale....Lopannut panda, jonka kanssa vietin aikaa paljon vesiputouksella...<333
15.Simmo...Mun...maailman...tärkein...panda...oli....joskus....<33
16.Tevez....Sydäntenmurskaaja...xDD
17.Nikke...Nanon kanssa toiminut bloggari,oli mun ystävä loppuaikoinaan,nyt jo lopannut panda...<33
18.Messi2010....Mun ulkomaalainen panfu ystävä,en unohda häntä KOSKAAN!<3333
19.Heleena....Messi2010:n sisko...Mun rakaaaas ystävä...<333
20.Pikits....Voi pikits kun loppasit,mun ikuinen bff kesäajoilta...<333333333333
21.Daimont...Loppas jotai kolme kuukautta sitten..ihana panda oli hänkin...<333

Ajatelkaa,että noissa on vasta pieni osa muutaman kuukauden aikana lopanneista pandoista...Tuntuuhan se tyhjältä,mutta eteenpäin menee mummo lumessa,kohan ei vaan tule mikään este tielle:D

Kaikki vaan loppaa...Esteet on tehty ylitettäviks,enkä minä ainakaan aio lopata vielä moneen kuukauteen....Tää bloggaaminen on ihan mukavaa kohan tähän tottuu:D
Joo mut hyvät yöt vaan teille,tein tän postauken ihan vaan siks että itekkin muistasin kaikki lopanneet ystäväni..


T:Jepsuli Jepsu,Osteri Ossi.

7 kommenttia:

  1. niin ja että toivosin että joku pistäs kommiin lisää noita,koska itse en kaikkia muista:)

    VastaaPoista
  2. hyvvee päevvee! nähään ens vuonna panfussa, me lähetää sinne tuttuje luo ihan koht, . . tammikuus saatat saada uuden lopanneen ystävän . .
    minut. tää ei oo viä varmaa mut ehkä ..
    Poikkis16

    VastaaPoista
  3. oke.. Minunkin panfuelämä on lopuillaan, mutta vielä sinnittelen pari kuukautta, itseni takia.. Mutta muista, että mun sydämmessä sä et loppaa koskaan.

    VastaaPoista
  4. Moroooo.....
    Sitä vaan tulin kertoilemaan, et en pääse tulemaan tänään...viime hetken joululahjaostoksia B-) Jotenkin mie vaan en ikinä tee mitään aikataulussa ;-) Ja korttiaineksiakin pitäis hankkia lisää...
    Miten tämmönen maalaisjuntti pärjää kaupungissa? :-D
    -vanilla, maalaisjuntti

    VastaaPoista
  5. Noh, en ainakaan vielä ole eksynyt, hengailen äidin jännällä kaupalla...mikään kun ei ole vielä auki >_< Jos minusta ei kuulu mitään pariin vuoteen, ilmoita poliisille...
    -clani

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)