keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Tilastoja...xD

Moi...Mä oon katellu vähän mun blogin tilastoja...Niitten mukaan,mun blogia on katottu eniten Suomessa,ja Venäjällä...Paljon myös esim Saksassa sekä Englannissa...Mutta pari kertaa Luxemburgissa,ja  tiedän jopa kuka tämä katsoja on ollut,mutta se on ööööm...Sanoisinkos asiaan kuulumatonta kertoa se täällä kaikille..xD Mutta tässä pikku pätkä venäjäks,Jonka käännös on siinä perässä...x)
Чат времена изменились, то есть чат открыт в будние дни только восемь. А теперь это на русском языке, потому что мой блог рассматривается в России в течение почти в десять раз.= Eli panfun chat ajat on muuttunu,ja Chat on enää kaheksaan illalla auki,mälsää..xC....Ja koska Venäjältä on katottu mun blogia niin paljon,pistin ihan huvin vuoks ton textin myös Venäjäks... Mutta tää oli tämmönen Ns: tilastokatsaus,ja nyt mä lähen pakkaileen,koska huomenna lähen sinne Vilnaan:)
T:Jepsu..x))))

3 kommenttia:

  1. Tämä komma ei liity tähän aiheeseen..Olen ihminen
    joka tuntee suurta tuskaa ja surua. Olen ystäväsi
    jonka olo tuntuu petetyltä ja erityisesti jätetyltä. Siihen on syy. Sinun pitäisi tietää se.
    Tämä voi olla tavallinen mustasukkaisen ihmisen kommentti. Luulen kuitenkin että ei ole,yritän vain kertoa etten voi jatkaa enää kauan,en tarkoita IRL. Toivottavasti saat tietää kuka olen.
    En ole jansson. Tai kukaan pilakommentoija.

    VastaaPoista
  2. minä TIEDÄN kuka sinä olet. Ja jos sulla on tarpeeks selkärankaa, kommaa uudestaan.

    VastaaPoista
  3. Ja keneksi sie miua luulit oikeestaan..? -Suski
    ps, sori kirjotan anonyymina ku en jaksanu kirjautuu sisää ,D

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)