lauantai 10. joulukuuta 2011

Taas se alkaa.

Siis mikä kommaus aalto panfussa on...? Ensin niitä outoja kommia lähetettiin xDhymiölle,ja nyt mulle....Paitsi että nyt minä tiedän kuka se on,....Sillä ei vaan ole pokkaa kommata uudestaan,vai pitäskö sanoa että NIILLÄ ei ole.... Jos sillä/niillä oikeesti olis ollu asiaa,se/ne olis voinu ihan hyvin sanoa suoraankin kuka/ketkä on,eikä jättää arvailun varaan... Ja siis tää höpinä liittyy ton mun edellisen postauksen kommentteihin,mutta turha huolia,koska mä tiedän kuka/ketkä ne on:DD Kyrsis muaki olla sen asemassa.

18 kommenttia:

  1. En ole monta ihmistä. Ja minua ei kyrsi. Mä vaan yritin kertoa että mä en jatka Panfua enää kauaa. Ja mä vaan pahoitin mieleni siitä että oon jääny ulkopuolelle niin monista jutuista mitä Sinä ja vanilla13 ootte puhunut,sekä nykyään mulla ei taida olla kovin montaa ystävää...Minä se olin joka kommentoi Anonyymina. -Suski
    Ps. En mä itselleni mitään voi kun tällainen olen,
    tää on vaan tullut opittua ihmisiltä.

    VastaaPoista
  2. Eli tervetuloa vain haukkumaan minut..sen olen kai ansainnutkin. Anteeksi. ,jos sekään enää mitään merkitsee.

    VastaaPoista
  3. eve.. En tietenkään mä ole sulle vihanen.. Mä oon ite ollu mustis kun sä oot aina vanillan kanssa ja mä tunnen itteni hirveen yksinäiseks... Ja todellakin,sulla on parempi luonne,blogi,ja muutenki oot mukavampi kaikille.... Musta pitää hyvin harvat... Anna anteekss kun mä olen jättäny sut ulkopuolelle:'(

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. nyt riittää tää soutaminen. Nyt tehdään niin että TE alatte olemaan besuja, ja minä keskityn irl elämääni ja vähennän panfuu kolme neljäsosaa. Te ootte molemmat semmosia lepposia ja mukavia, ja sovitte yhteen. Ja miusta ei tarvi ihan oikeesti välittää koska mä olen tämmönen katkera ja mustasukkanen ihminen jolla ei ole sydäntäkään.... Jatkakaa te ihanaa elämäänne, kun teillä se vielä on. Minulta se katos tasan 5.10.2011 kun jansson lähti. Mun viimenen toive oli nähä se vielä kerran, mutta se mahdollisuus meni jo.. Love & peace, T:Emmi..<3

    VastaaPoista
  6. et sä mua edes tarvi, onhan sulla siniset verkkaris, ja eve.

    VastaaPoista
  7. No hyvä ihminen, just niitten sinisten verkkarien takia mie sua tarviin...miten ihmeessä sie luulet, et pärjään verkkarien keskellä ilman sua? Ja miten ihmeessä oon säilyny elossa tähän asti? Muista nyt, et oot todellakin tärkeä aina jollekkin ihmiselle maailmassa, vaikka Jansson ois missä tahansa. Sulla on sydän ja elämä, älä heitä niitä roskiin... Joskus elämässä eksyy, mut tärkeintä on löytää taas takaisin...

    VastaaPoista
  8. Ja kukahan auttoi mut sen suuren muutoksen yli...? Ei kukaan muu voi olla samanlainen ku sie...

    VastaaPoista
  9. rebe, impossible life.. Mut tuun tänää seiskalt.. Ja, liian pimeää löytää takas.

    VastaaPoista
  10. Mie voin lainata sulle taskulampun...tois vähän valoa pimeyteen, ja sil näkis ees vähän et mihin menee. Ja jos vielä joskus sen jälkeen katulamput syttyis, sattasisit löytää oikean tien taas. Voihan siinä kestää...

    VastaaPoista
  11. Ymh,emmi..mä en tarte besuja,mulle riittää ett ois es yks hyvä ja ymmärtävä ystävä.Ja..toivottavasti sä saat sen taskulampun rebe sorsalta..teillä sentään on vielä järki päässä,mulla se taitaa olla jäässä. Mä en tiedä pääsenks seiskalt,mut yritän toki..nähään..jos nähään.. -Suski

    VastaaPoista
  12. no suski sanos, kenen sä haluut olevan se sun "yks hyvä ystävä"..? Ja sori en tuu tänää panfuu

    VastaaPoista
  13. No mä tarkotin myös irl..mut jos sä voisit..maybe toiveajattelua tämän jälkeen,mutten aio ketään anella ystäväksi,kuten kai tiedät. Ja tietty te kaikki ootte mulle ystäviä..

    VastaaPoista
  14. oikea asenne. Me ei koskaan anella mitään, just siks me ystäviä ollaanki. Ja ofc me voijaan niit olla. Life is life, forever suski. T: Jebs<3333333

    VastaaPoista
  15. Haha,ei anella..äxDee
    Kiwa tietää <3
    Terrrkuin: Anonyymi Suski,Suksi jne jne äxDee

    VastaaPoista
  16. En mie pääse tulemaan viideltä XD

    VastaaPoista
  17. oke. Mut ite käyn seiskalt tai kasilt.

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)