perjantai 16. joulukuuta 2011

Panduski16,Miksi...?:(

Miksi sä lähdit mun elämästä,just kun oisin tarvinnu sua..?
Miks meidän tiet eros niin huonoissa merkeissä??
Niin paljon vastaamattomia ikuisuus kysymyksiä,joihin en koskaan saa vastausta..

Niinhän se on että kaikki loppaa,parhaat ensin tietysti:(
Elämä ois niin helppoo,kun ois joku,josta pitää kiinni,niinhän se aina on....
Mun rakkaimpia kamujani ollu Panduski16  sitten otti ja loppas...
Loppu understandingi kerta heitolla....Päässä vaan soimaa se syytös,että se oli mun syytä.
Ja aivot lyö tyhjää,ja elämä tuntuu tyhjältä ja turhalta...

Pitempään en oikein osaa jauhaa, asia ei siintä miksikään muutu.
Suskii mä jään kaippaa,niinkun tosi monet panfussa..
Mun ikuiselle ystävälle,Panduskille,jos näät tän joskus,muista mun pyyntö,eli ole oman elämäsi lopullinen voittaja.

T:JEPSU<3333

4 kommenttia:

  1. Niin mitähän tohonkin sanos. Mulla vaan loppu se kiinnostus ja into Panfuun. On sulla vanilla ja siniset verkkaris,kyllä niillä luulis elämässä pärjäävän . :) me nähään sit (ehkä) ens vuonna,huomen suunnataan kohti etelää tuttujen luoks.. Kyllä sä jaksat . Mä oon vaan pelkkä ihminen jolla ei oo järkeäkään päässä . -Anonyymilinjaa jatkava Panduski16

    VastaaPoista
  2. Ja tottakait muistan sun viimesen pyyntös,ainahan tota voi yrittää,lopputulos saattaa kyllä olla mun osalta katastrofaalista . . .
    Joo mut moro! -Edelleen Panduski16

    VastaaPoista
  3. kiitos, sä oot mulle ikuisesti rakas, en unohda sua koskaan:)

    VastaaPoista
  4. Hahhah,samoiten sä . Nyt tuntuu ett voisin taas palata Panfuun,mutt mä tiedän ett paluuta entiseen ei oo . Mä todellakin muistan sut aina .
    Terkkuja veljelles <3 ja tietty sulle . . <333
    -Panduski16

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)