keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Anteeksi..

Otsikko kertoo teille asian pointin..Eli mä haluisin pyytää anteeks kaikilta mun rakkailta panfu kamuiltani,joita mä oon viimesen 3 päivän aikana jotenki loukannu...Erityisesti PinaattiPandalta,Tazilta, Panduskilta,Panduskalta,Oskulta,ja muiltaki joille oon ollu liian töykee ja ylimielinen...Oikeesti,anteeks pyytäminen voi tuntua näin helpolta,mutta tosiasiassa se ei sitä ole..Minä ainakaan en voisi nyt mennä heidän luokseen ja pyytää "kasvokkain" anteeksi,koska ei löydy kanttia..Mutta mä tiedän,ettö useimmat yllämainituista lukevat tätä blogia,ja melkovarmasti huomaavat tämän postauksen..Ketään en vaatimalla vaadi anteeks antamaan,haluun vaan sanoa että OIKEESTI mä kadun todella paljon tekojani,ja yritän todella tästä lähin käyttäytyä paremmin ja kunnioittavammin.. Ne jotka eivät tiedä tästä mitään,voi olla parempi ettette tiedäkkään.. Mutta tämmönen anteekspyyntö postaus,yrittäkää ymmärtää  että minäkin tarviin mahollisuuden saada korjata tekoni,edes yhden vaivaisen kerran...Terveisin Jepsuli....

n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)