tiistai 29. marraskuuta 2011

Minä kuolen.

Mä kuolen tähän jumalattomaan suruun,katkeruuteen, pettymykseen,kaipuuseen ja vaan käsittämättömän sokeaan rakkauteen....MIKSI kaikki muut näkivät Janssonin tänään,paitsi minä,MINÄ joka rakastan häntä kaikkein eniten maailmassa....Miksi..?! Ihan yks ja hailee mitä muut ajattelee tästäkin,mutta se on totuus!!!!MINÄ PILASIN ELÄMÄNI JA NYT MINÄ EN VOI MUUTA KUIN KATUA TÄTÄ KOKO LOPPU ELÄMÄNI,JA NIIN  MINÄ KADUNKIN! Minä en enää koskaan,en koskaan pysty unohtamaan Janssonia...Enkä minä nää häntä enää koskaan,meneekö tajuntaan!!!! Ja anteeksi tämä postaus,mutta tää suru ja tuska on  vaan pakko purkaa johonkin....Koska minä hukun kyyneleisiini,ja seuraan Vanilla13:sta jalanjälkiä...Minä kuolen tästä hetkestä lähtien teidän jokaisen elämässä,sammun kuin sata vuotta vanha tähti taivaalla,joka aikojensa loppuna on ajautunut erilleen muista,kunnes lopulta kohtaa loppunsa,räjähtää,ja muuttuu ikuiseksi tähtisumuksi......:(

2 kommenttia:

  1. haha eli nyt oot jättäny eetu. Ku jansson on niin rakas? Osku muuten kysy et pääsdtkö huomenna ( maanantai 5.12) klo 19panfuun?

    VastaaPoista
  2. pääsen,ja mä en ole eetua jättäny, ja jansson on lopannu ja mä pyrin unohtamaan sen. Kaikella kunnioituksella, eetu ois kiva nähä.

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)