tiistai 29. marraskuuta 2011

Vanilla13...

Hei kaikki pikkuset pörröpallot! Tänään mulla on varsinaisena aiheena mun ikuinen paras panfu ystävä Vanilla13,tai tuttavallisemmin Wani,Vanu,Wanukas jne...xD Niin Vanilla on jäänyt pikku tauolle,en tosin oo varma jatkuuks se enää mutta uskosin vahvasti..Vanilla on sellanen ihana ilopilleri,jota KUKAAN ei voi eikä saa vihata, eikä Vanilla ikinä tee pahaa kärpäsellekkään. Vanillalla on aina positiivinen asenne vaikka kuinka pohjamudissa olis..Miks mä tykkään Vanillasta niin paljon..? No tottakai siks koska panfusta ei vaan reilumpaa ja parempaa ystävää löydä vaikka kuinka ettis..Ja hän on minun esikuvabloggarini,enkä ilman Vanillaa olis IKINÄ alottanu bloggaamista,mutta se energia mikä Vanillan bloggaamisesta ja postauksista lähti,sytytti miutkin,ja mä halusin kokeilla siipiäni bloggaamisessa. Ja mä olen ilonen että alotin,koska tää on ollu tosi kivaa,ja aijon jatkaakkin vielä ainakin mun synttäreihin asti,eli helmikuun loppuun. Harmi että Vanillan elämän tilanne on nyt niin sekasin,että joutu pitämään bloggaus-ja panfu tauon. Mutta minä jos kuka ymmärrän Vanillaa,ja sen tilannetta,koska olen kokenut kaiken saman,ja voin sanoa että rankkaa oli..Ja jos joku ei tiedä mistä puhun niin lukekaa Vanillan blogista...Ja sitten vielä muutama ilmoitus asia loppuun. Ensinnäkin huomenna en kai kerkeä postata koska oon menossa mun Ns. ystäväpojan kanssa pikkujouluihin:D Ja sitten ensi viikon viikonloppuna mä lähen Viroon harjotusleirille,eli silloinkaan tuskin kerkeän postata,mutta siihen on vielä aikaa. Ja voinhan mä ottaa sieltä kuvia ja pistää tähä blogiin...Siis maisema kuvia..xD
T:Jepsuli<3

4 kommenttia:

  1. Voiiiiiiii<3<3<3<3<3
    Tuo on kauneinta mitä musta/mulle on IKINÄ sanottu... Olen ollut ihan mudissa koko päivän, mutta tän ansiosta valo alkaa hahmottua loputtoman tunnelin päähän<3 Tällä rakkaalla samsungilla on vähän hankala kirjoittaa ;-) Mutta voi Jepsu...ei siun mitään postauksia ois tarvinnut väsätä, kyllä mie tiedän, että sie välität musta muutenkin. Siecoot semmonen pikku höpsö ^_^ Sun avulla mä jaksan pysyä pinnalla, enkä huku poja mutiin. Sie oot vähän kuin uimarengas XD Tilanne vaan sekoittui enemmän tänään, mutta yritän pitää positiivisen vireen yllä ;-) Ja muista, että sie oot mun ikuinen paras panfukamu myös<3 Ei se siitä mihinkään muutu. Ei nyt eikä koskaan. Koita sie myös jaksaa elää, vaikka onhan se välillä sanoinkuvaamattoman vaikeaa :-P Ihanaa, kun sie jaksat olla elossa ja tukee aina muita<3
    tässä on varmaan paljon kirjoitusvirheitä, mutta en jaksa nyt kännykällä.niitä korjatakkaan.
    Wanukas vaikeassa elämäntilanteessa

    VastaaPoista
  2. usko,toivo, rakkaus. Niillä siekin pärjäät niinku mieki.

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)