sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Usko,Toivo,Vai Rakkaus?

Huomenta taas pitkästä aikaa! Sori kun en oo kirjotellu mutta otsikko kertoo kaiken,siiiiiiiis ihan kaiken..Tai no jos mie vähän selvennän..Eli kun mun kulttis vaatteet lähti,mulla loppu toivo,Ja koska mun kaverit panfus ei välitä musta enää kun mulla ei niitä ole,niin loppuu uskokin,ja mikä tärkeintä,RAKKAUS loppuu myös..Ei enää tunnu hauskalta blogata kun ei ole ketään kuka lukis tätä blogia..Vähän niinku kirjottas itelleen...Ja siintä rakkaudesta vielä, että Mä nyt myönnän että on IRLISSÄ vähän säpinää niin senkään takia en oo kirjottanu..Mutta sitä mä vaan että jos joku kuolevainen vois ees pistää yhen vaivasen kommentin,niin mä olisin ilonen koska mie tässä vähän horjun kuilun partaalla,lopatakko vai ei...No päättäkää te...Nyt ihan oikeesti.

4 kommenttia:

  1. Moi Jepsu ajattelin liittyy lukijaks koska en tienny et sul on blogi!

    VastaaPoista
  2. Jepsu mäkin liityin sun blogin lukijaksi. Ja yks juttu; ei kulttiksen (tai kulttisvaatteitten) lähteminen tarkoita sitä että sen jälkeen oot ihan mitätön Panda. Oon iteekki tavis Panda. Se ei tarkota sitä että nyt sä et voi olla niitten kamu kun sul ei oo kulttista/kulttisvaatteita. Koeta jaksaa Jepsu! Ja sit vielä yks juttu: ÄLÄ LOPPAA! xD

    Joa (Joanna)

    VastaaPoista
  3. Jepsu... Ethän loppaa? :( Munkin kultisvaatteet otti ja läks tässä yhtenä päivänä, mut mä en antanu sen masentaa... Ethän säkään anna? :) Sulla on ihana blogi, mahtava, ja pääset pitkälle jos jaksat jatkaa! :)) Oo sitkee!

    VastaaPoista
  4. no hetken miettimisen jälkeen.. En loppaa vielä. Kiitos joanna, ja pinkki kun liityitte lukijoiks! Nyt oonki jo lähempänä 10 lukijan tavoitettani.. Ja erityis kiitos sulle Tillervo, sä oot nii ihana panda ja sun blogis on myös mahtava! Sä annat mulle voimaa jaksaa.

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)