maanantai 21. marraskuuta 2011

I can do this...?

Hyvää pääsiäistä taas teille kaikille! Päivän pääuutiset ovat lyhyesti ja ytimekkäästi ne,että Max on jo paranemaan päin,eikä Ella mEnnyt Carlin kanssa sinne bileisiin,koska muuten max olisi jäänyt yksin:o Ja sitten kaikille perusjäsenyydessä oleville ilouutinen,torstaina on kulttispäivä,ja jopa minä saatan käydä sillon nopeesti..Ja kaikki jotka tätä blogii vähänkään seuraa,niin tiedätte että mä en oo käyny kohta kahteen viikkoon:D Enkä tiedä käynkökään torstaina,riippuu kerkeenkö.Mutta sitte Semmone asia vielä että ylis muuttuu huomenna vähän paremmaks,tosin en tiedä vielä mimmosen kuvan lätkäsen toho..xD
Tuossa on muuten ihana kuva revontulista..Joskus Lapista otettu,mutta mä tykkään tosta jotenki "rauhallisesta" tunnelmasta mikä tuossa vallitsee..Täälläpäin Suomee muuten on jo aika paljon lunta, ja pakkastakin on läpipäivän melkein kymmenen astetta..Brrr..Miun aivot jäätyy ulkona jääpuikoiks. Pitäkää pipo päässä,mutta varokaa ettei jää liian kireelle ettei tarvi muille sitten äyskiä..xD Terveisin:Jepsuli<3

3 kommenttia:

  1. Voi elämänkevääät.... xP
    Mun blogger ei näytä sun ihunan blogin päivityksiä ollenkaan...olen siis nähtävästi missannut muutaman postauksen, taas kerran...olisin ihan varmasti kommannut kuin hullu....aaapuaa ,D Blogger, hermothan tässä kohta menee ;(
    Noh, voima olkoon kanssasi<3
    vanillaa

    VastaaPoista
  2. Onks siusta tullu joku uskovaine ku sie aina sanot voimia sinulle,ja armoa,ja siunausta?:D

    VastaaPoista
  3. Haha...määhän oon aivan mahtava pappi ;D
    Kröhömm...uskovainen...TOTTAKAI!!! No juu ei ,D Tää on vähän ku siun ''hyvää juhannusta''...jota miekin joskus matkin xD Mutta armoa ja voimia sinulle ja siunausta vaan O.o
    Paulawanukas

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)