keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Hyvvee ilttoo suomen kansa!

Hyvvee iltaa taas! Tänään taas vaihteeks oon iha pihalla noista tapahtumista,mutta ainakin sieltä saa jotai lammasasuja,ja jotai..en mie tiijjä..xD Ja mä oon saanu uuden lukijan! Enää yks nii mulla on kymmenen,eli se mun tavote.. Ja näin ohimennen sanon että mun blogissa on vierailtu 327 kertaa. Siis mä oon blogannu vastai jtn kaks viikkoo:D Tänään oli panfussa aikamoinen osteriossi-meno mulla ja mun kamuilla...Paitsi ärsyttävä pikkuveli tunki aina välillä..Ootteko ikinä nähny kun panda pussaa telkkaria ja kosii sitä? Minä olen tänään nähnyt senkin ihmeen:D Mutta tuotanoin,onks toi ylis hyvä..? Mua se jotenki arveluttaa että pitäsköhän vaihtaa.

No viettäkää mukavia hetkiä. Tassuttain:Jepsu<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)