keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Mahtava meno,tiukka etukeno.

No nyt tuli pääsiäinen..xD Mä nimittäin keksin  että voisin ruveta postaamaan erilaisista aiheistakin mitkä ei koske panfua. Ja tänään mä aattelin kirjottaa rytmisestä voimistelusta,joka on ihan mahtavan näköstä,ja on se mukavaakin,kokemuksesta puhun:)

No ensinnäkin, siinä lajissa pitää harjoitella todella paljon,ja pitää olla kestävä,notkea ja kärsivällinen.  Se on ehkä hirveän vaikean näköistä,tai no ainakin ne vaikeimmat liikkeet näyttävät useimmista ulkopuolisista vaativilta,ja niitä ne ovatkin,mutta tarpeeksi suuren harjoittelun jälkeen ne menee kuin vanhalta tekijältä...Esim tossa kuvassa,mikä on tuolla ylhäällä. Ja jos kiinnostaa kuka on kuvassa niin kröhöm päätelkää iiiihan rauhassa:D Niin palatakseni aiheeseen,niin se ei ole kauhean kallis eikä vaikea harrastus,kunhan vain on KÄRSIVÄLLISYYTTÄ. Mä harrastin tota viis vuotta,ja edelleenkin vaan kaikella mahdollisella vapaa-ajalla mikä mulle jää kuvauksien,harjotusten, tanssi treenejen, lapsenvahtihommieni,ja ystävieni lomassa...Jos jotain kiinnostaa niin kannattaa..Esim kun pääsee kilpatasolla tarpeeksi korkeelle,pystyy nousemaan ikäistään vanhempien tasoille kisaamaan,harjoitusmatkoille,ja kisoihin ulkomaille. Mä esimerkiks kävin kesällä kolmesti kisoissa ulkomailla, Slovakiassa,Virossa,ja sitten ne kolmannet oli Vilnassa missä oli ihan euroopan kaikista maista parhaimpia:P...Mutta eiköhän tämä minun löpinäni riitä. Panfussa kai ei ole mitään erityistä tapahtunu, joten siintä ei kannata nyt kirjottaa..Illalla saatan keretä tehä kuvapostauksen.

Tassuttain:Jepsuli<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)