sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Muistelua..

Elikkäs oon aloittanut bloggaamisen,ja luvannut panda kavereilleni kirjottaa heistä pikkusia juttuja. Tänään kirjotan Taz13:ta, ja kalle85:stä. Ensin Taz. Eli Taz  on mun parhaita kamuja, ja  kulttis. Taziin mä tutustuin ihan ensimmäisinä panfu päivinäni alotettuani,ja oon siintä asti ollu sen kaveri..xD Taz on huumorintajunen, hauska ja välillä vähän temperamenttinen tyyppi.   Mä kysyin siltä pari kysymystä musiikista,ja sain selville että  hän pitää hiphopista,ja rockista, lempikappaleita on esim: moves like jagger,rain over me, ja magnetic man anthemic. Ja loppu kevennys kun kyselin näitä hän sanoi  hakkaavansa Anssin pesismailalla,en tiedä oliko tosissaan enkä ehkä haluakkaan tietää..xD Ja sitten vielä Kalle85. Kalle on myös  ihan alkuaikojen panfu kamujani,ja tosi kiva tyyppi(tosin melkein aina banneissa..xD )Kysyin siltäkin pari kysymystä panfusta..Kallen lempipaikka on panfussa kirjasto,jossa  hän on usein. panfussa hän pitää eniten hauskuudesta,ja kavereistaan,joista parhaimpia hänelle ovat Taz13,Mikko,Elviira, eräs toinen Kalle,Ja minä(Kiitos). Panfua voisi Kallen mielestä parantaa,olemalla enemmän tehtäviä. Mutta siinä Heidän juttunsa,Huomenna tulee enemmän panfu juttuja,koska en tänään oo yhtään kärryillä mitä siellä tapahtuu hirveemmin..xD Alussa vielä kaunis talvinen kuva,otettu Kolilta. Pandaterkuin: Jepsuli:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)