lauantai 7. tammikuuta 2012

En loppaa.

Asiaa viikon harkittuani, tulin tulokseen etten loppaakaan...En haluu menettää niitä viimesiäkin panfu kamuja,ja niitä ihania hetkiä panfussa niitten kanssa.
Jos tää päätös jotain tiettyä ihmistä haittaa,niin hän hankkikoon elämän. Blogiin alan taas postata oikeita asioita tässä parin päivän sisällä,yliksen vaihdan huomenna,ja muutakin muutosta on luvassa...
En mä vaan tiedä miks,mutta vaikka eilen olin AIVAN varma että loppaan tänään,niin oliskohan ollu uuden ihanan ystäväni Vilma-leidin ansiota,että en lopannukkaan:D No,sitä en tiedä itsekkään,mutta kumminkin hän on ihana uusi ystäväni,jonka tapasin ensimmäistä kertaa elämässäni vasta tänään.

Huomenna oon panfus jossain Klo: 12-16
Mutta näillä terkuilla;Jepsuli<333333

2 kommenttia:

  1. Moi rakas jepsuli!<33333
    Mun ansiota ettet loppaa??:) Hyvä juttu kumminki! Mun on sit pakko nähä sut tänään Panfussa!!!<33 Nähdään pian!

    VastaaPoista
  2. Kiva, kiva, kiva, kiva ettet lopannut mut vielä sie teet niin öööh miks sanoin noin ÄLÄ VÄLITÄ EN TIIJÄ MIK MULL ON!!! (huoh) Njo mut kiva kuulla ettet lopannukkaan no, HI!

    Terkuin: Pinsku ( en tiijä enää ees kuk oon)

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)