maanantai 16. tammikuuta 2012

Varabloggari.

Terveppä terve

Mä en ole nyt Jepsu,koska se on sairas(ei sentään henkisesti),ja se käski mun blogata tän viikon:D Oon sen veli ,ja oon panfus Sipri nimisel ukkelil...Nii sit tän päivän juttuihi. Se joku Napasapa kerjää vieläki huomioo Ellan ja Maxin blogissa,ja kaikki on varmaan sieltä jo ne lukenukki,nii en niitä enää tässä jauha...Mutta ite mä tänään näin pari kamuu ja otin yhen kuvankin joka on tässä
Mutta tuota noin joo,mä postaan huomenna enemmän ja ajan kanssa koska en oikee ole vielä sisäistänyt tätä hommaa,pahoitteluni.

Terveisin:Varabloggari.

5 kommenttia:

  1. Repesiiinn ! Oot erittäin hyvä varabloggari xDDD
    Parempii juttui ku miul,yllättäin .DD
    -Panduskii16

    VastaaPoista
  2. Voooi Jepsu sua paranethan pian! Ja Sipri oot hyyyyväää varablokkari xD Kiva kuunneella sun jorinoitas!

    VastaaPoista
  3. MITÄ JEPSULLE ON TAPAHTUNU???!
    Parane pian, rakas Jepsuuuu<3<3<3
    -clani

    VastaaPoista
  4. Jaaha koska se oikea bloggari oikei tulee? Mikä sillä on ku pitää olla varabloggari?

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)