keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Mie oon väsyny...

Moih..Anteeks mie oon väsyny. Mä postaan huomenna enemmän koska nyt en millääääääään vaan jaksa ajatella ja käyttää aivoja(jos mul ne on?). Tänään oli panfus jotenki lattee tunnelma,kukaa ei oikee ollu paikalla ja sit jotkut tuli änkyttää "änkyn änkyn änkyn änkyn". Jorisin yksikseni rannalla ja surin kurnivaa mahaani,kuten aina:(
Öööööö....pitäskö mun olla jotenki pahoillani?No okei anteeksi kun en postaa mutkun kutkun mua väsyttää..nytki jorisen ja porisen jotai sösösösösösösösösösöö sössön sössön sössöä. Joo myönnetään,vähän liikaa kierroksia,hillitsen,hillitsen.


T:Varabloggaaja(joka on  sekasi. Iha viri viri tööt tööt):DDDD

5 kommenttia:

  1. Reps... Tuuks huomen (torstaina) jos tuut nii monelt?

    T. Lili17

    VastaaPoista
  2. Tuleehan EräJorkkis huomenna,ofc..Jossai seittemän paikkeillahan mie aina oon,ok? Tuu sillon,ja hyvää yötä EräKimmo!

    VastaaPoista
  3. Eli terveisin mie,Liinus,EräJorkkis.

    VastaaPoista
  4. Oggeiiii ,D
    T. EräKimmo

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)