tiistai 17. tammikuuta 2012

Erämeininkiä;D

Päivää taas.


Se on taas aika päivittäiseen varabloggarin päiväjorinoiden kuunteluun. Tänään oon ottanu aika monta kuvaa  panfusta kun en oikeen muutakaan keksiny.Vierailin jädebaaris pariin otteeseen, sit mä näin parii mun kamuu ja sössötin jotai eräjuttuja yhen hyypän kanssa:D tässäpä siintä  kuva,ofc.
Ja sitten näin yhen hauskan pikkumiehen joka torkahteli vähän väliä.Tässä siintäki kuva
Jaa sitten on pari ihan randomii kuvaa mist en ees tiijä miks ne on otettu,otimpahan vaan..Pari taitaa olla siintä jädebaarikeikasta,jolla kävin iha loppu illasta...
UUU..xDD
Mä oon niin EräJorkkis!!!!!!!!!

En kommentoi:DD

Lili on aina Lili!!!

Joku ruikuttaja..

Ömm..Sielt jädebaaris,meni iha pilalle kuva..

Ja sitten mä jo lähdinkin.
Siinä me vilkutetaan..


Joo,oh..Tämmöne jorina-porina-murina-kurina päivä...tosta tuliki mielee mul on N.Ä.L.K.Ä.

T:Sipri,varabloggaaja,kokkaaja:D

4 kommenttia:

  1. Ilmankos olit koko aja hiljaa ku räpsit kuvia ,D
    t. EräKimmo

    VastaaPoista
  2. ho hoo
    sulla on mahtavia juttuja EräJorma jatka sammaan malliin
    T:EräKimmon systeri

    VastaaPoista
  3. Ookoo...todellista EräJormailua.. ois asiaa Jorkille...
    tuu panfuu tänää..........
    -----Alexi-----

    VastaaPoista
  4. Jepsu, et ehk tiiä mua mut toi "ruikuttaja" sattu puhuu mulle ja se tarkotti et et sää viittis lähettää mulle tarraa xD

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)