maanantai 2. tammikuuta 2012

Hellurei ja hellät tunteet!

Puuuuuheeeeeeeliiiiiin laaaangaaat laulaaaa ja taivaaallllaaaa paistaaaa kuuuuuu!
Tänään taas yksi uskomaton päivä takana panfus:D Koko päivänä ei ollu hetkeekään etteikö ois ollu jotain hyvää kamuu siel,nice! Vähän haikee olo aina iltasin:D Mutta totaaaaaa sain mä pari kamuukin silti suututettuun:C

Tänään oon kuunnellu hirveesti ns. nyyhkymusaa,en tiedä mistä johtunee,vaikken edes surullinen ole:) Tänään mulla alkoikin jo koulu,mutta ei haittaa,koska nyt mulla on sitten pitempi kesäloma tulossa,kun niillä joilla on nyt mua pitempi joululoma....

T:Jepsu,joka on väsynyt....xC

1 kommentti:

  1. Jaajaa...mites kuu paistaa..eikse loista..?
    Joo mut sorryyy täs oli äxönii... nii totanoiiii
    en oo oikee ehtiny käymää 4 päivää ? Tuu sieki tänää panfuu..jos haluut tietää mitä mulle kävi .
    Frendis Alex

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)