maanantai 23. tammikuuta 2012

Ikuisuuden ensimmäinen päivä on tänään.

 Huomenta

Tiesittekös että tämä on viimeinen kerta kun sanon huomenta alkutoivotukseks? Kyllä vain...Mulla menee nyt niin hyvin,että aion lopata. Mä en enää nää intoa,enkä tarkoitusta jatkaa panfua. Mä en vaan enää kestä niitä kieroja tyyppejä mitä siellä pesii, vaikka en nyt tällä tarkoitakkaan etteikö siellä hyviäkin ihmisiä olisi. No kumminkin tää on nyt ihan oikea päätös,eikä muutu millään. Tai voihan tämän ottaa kuukauden pituisena taukona,ja joskus kun mulla on tylsää,nii silon piipahdan siellä käymään.  Mutta en jaksa jaaritella enempää kun ei ketään kumminkaan kiinnosta ja suurin osa panfulaisista on ilosia kun pääsevät musta eroon,joten en jaarittele enempää,vaan laitan parhaimpia kamujani tuohon alapuolelle listaan panfusta.
Vanilla13:Mun ihanaaaaaaaaaaa panfukamu,jota en unohda koskaan,enkä varmaan nääkkään enää koskaan..<3<3<3<3<3<3<3<3<

Jansson: No,mun BFF panfusta,kerkesikin olla Syyskuusta asti <3<3<3


Lili17: Mun ihana terapeutti joka aina kuunteli mua,ja me jaaruteltiin kahestaan panfussa joskus neljä tuntia putkeen:D <3<3<3

Poikkis16: Oi Alex, sä joka rakastat baarijakkaroita ja laavalamppuja:D En pystys ikinä unohtaa sua,enkä sun porojas <3<3<3<3

Panduski16: Jo lopannut ystäväni,mutta edelleenkin yksi parhaimmistani. Vietä hyvä elämä, ja muistele meidän KUUUUUUUUSIA:DD <3<3<3<3<3<3<3

Minna-keiju: Voi Minna,miten ihana panda sä ootkaan;) <3<3<3<3

Limppu8: No,yks mun peruskaveri,tulee suakin ikävä,of course<3

Diana40:Yksi ihuna kamuni,joka oli hyvin usein koirapuvussa, kuten Limppu:DD <3<3

PinaattiPanda: Ihanainen pandaaaa,sua mulla tulee ihan jumalaton ikävä,mutta koska sä oot mulle niin tärkee,niin lupaan tulla sua vielä kattoo rannalle joku ilta;) <3<3<3<3<3<3<3<3

Vilma-leidi: Oi suakin tulee ikävä,Vilmuliiniseni. <3<3<3<3<3

Osku7v: Sä olit mun ihana kamu kanssa,jonka kanssa sain aina viettää juhannusta,ja käydä karhulla diskossa:DD <3<3<3

Paavo2000: Sulle ei Paavo muuta asiaa, kun että älä lähentele,nii en mäkään lähentele sua;DDD<3<3

Cloudier: Näin sut kahesti vaan panfus,mutta oot mulle silti tärkee,ja jos näät tän postauksen,kommaa tänne nii kerron sulle yhen jutun;)<3<3

RasmusRock: Mä oon pahoillani, että en ollu luottamukses arvoinen.<3

Taz13: Viimeisenä,muttei suinkaan vähäisimpänä Taz. Sä olit mun ensimmäinen varsinainen panfu kamu,ja ihana sellainen. Kaikkea hyvää sullekkin;) <3<3

Noin..Siinä taisikin olla kaikki tärkeimmät.. Jotenki helpottunut olo,hassua:D Mutta vielä sen sanon,että mä postaan vielä joskus ainakin kahdesti,lupaan sen. Voi tämän loppauksen käsittää myös pitkänä taukona,ofc....Minä palaan ehkä vielä joskus teidän kiusaksenne;) Tässä on vielä muutamia kuvia,mutta sitten se ois Adios amigos!!!!!!!!Ja toi BlackLove noissa kuvissa olen mie!;D
Kaupungis;)

Vilmuliini<33

Ja Eeli punttisalilla:D

Viimeinen karhu,nyyh:DD

Vuoden valhe!!

Omaperäinen asukokonaisuus:D

Yksinäinen vilkutus:/

Ja se on nyt:


Loppu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DD


T:Jepsu<3<3,viimeisen kerran, se aito ja oikea;)







 





7 kommenttia:

  1. Ooooooooooooooooiiiiiiiiiiiii, Jepsuu toi kosketti ihan hirveesti! Ja varmaankin muitakin jotka luki ton postauksen mut ei pahall mut toi oli PARAS POSTAUS mun mielstä mut kaikill on omat mielipiteensä johon en mie päätä vaan sanon omani xD Mut suuuua tulee hirveen ikäväää! Voisitkos tänään tulla jos näät tän kommentin ei haittaa vaikket tulis, mut toivotan sulle SORRY tää on vaikeet sanoo :( Mut toivotan, toivotan sulle kaikkeee hyvää ja en aijo pakottaa ettet loppais. Se on sun päätös mut jos joku sut saa taas vakuuttuneeksi niin :) Minä se en ole sillä en siihen kykene (anteeksi)mut muista et ajattelen AINA, kun tuun panfuun niin SUA! Muista se ja sorry enempää en pysty sanomaan, mull ois miljoona asiaa mut ei, ei vaan saa sanotuksi mut toivottavasti ymmärsit tästä mun sekavasta puheesta!

    Terkuin: Pinsku <3 joka :'(

    VastaaPoista
  2. tuun mie tänään kasin aikoihi;)

    VastaaPoista
  3. AI TUUTKO ???? Kliffaa,nähää siell sitten..?
    -Cloudier joka haluaa käärmeen-

    VastaaPoista
  4. Ikävä juttu :( Tulee ikävä...

    -Tillervo, älä sikähä tätä proffaa :)

    VastaaPoista
  5. Ai että ku koskettava kirjotus. Mullaki kyl tulee ikävä ja mul on jo kulttis menny

    VastaaPoista
  6. Et oikeesti loppaa!♥♥♥ Mut jos loppaat, oot aina un sydämes:)

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)