maanantai 9. tammikuuta 2012

I'm happy.

Morooooo!
Mä oon niiiiiiin ilonen. En eilen illalla kerenny postata,mutta nyt kerkeen...Mä näin panfussa mun parhaan kamun  jota en ole siellä nähny puoleen vuoteen!  Onneks hän ei ollut muuttunut yhtään,vaan oli sama ihana itsensä;D Ja tämän kadoksissa olleen pandan nimi oli siis Jansson.

Mutta nyt muihin juttuihin. Mä oon vähän vähentäny panfussa käyntiä,koska mulla on ollu musikaali-harkkoja,ja sitten oon jääny koukkuun yhteen telkkarisarjaan:D Ja vielä yks syy on se, että mulla on vielä jäähallilla aamusin klo 5-7 harkat,niin väsyttää aina, kun on joutunu herää niin aikasin, ja sit ei illalla jaksa tehä oikkeen mittään,anteeksi siintä. Tänään lupaan postata vielä illalla kuulumisiani tämän päivän panfuilusta.

T:Jepsu<3

6 kommenttia:

  1. ai sulla on blogi.. huomasin ku katsoin ton blogilistan. joo,ihan kai nice tämä on ;)
    ja minähän oon (se kummallinen jätkä) cloudier.

    VastaaPoista
  2. Cloudieri... xD

    Niin ja Jepsu, hyvä et meni Janssonin kaa hyvin, onnea ja yritä pysyy onnellisena! :D

    -maailmankuulu clani

    VastaaPoista
  3. Joooo Clani toi Cloudier oli ihan MAHTAVA!! Ja hyvinhän mulla menee,näin sen Janssonin tänäänki,ja iha perus päivä muutenkin..Voisit piipahtaa panfus joku päivä,olis vähä asiaa mitä ei oikeen kommis kehtais pistää.
    Joo mut hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  4. Piipahdan piipahdan, nyt kun on harrastuksiakin yksi vähemmän.
    Huomenna voisin tulla (superlyhyt päivä, puol yhteen), mikä aika ois hyvä? Mahtavaa että sie oot onnellinen :D Mutta juu, sano vaan joku aika, ni katotaan käykö se...
    Hyvää juhannusyötä, Jebsuli!<3
    -Clani, jonka kaikki tuntee(?)

    VastaaPoista
  5. ööö no ainakin minä sinut tiedän xD . en sitten jepsuli ole mikään perus panfuilia ,käyn yleensä jotaain 3 kertaa viikossa . . .
    pilvi xd cloudieri

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit,rakentava kritiikkikin on tervetullutta:)